lauantai 22. marraskuuta 2008

Kissakuvahaaste 90: Oma koti


Tän viikon kissakuvahaasteessa oli Oma koti. Mä haluisin näyttää meidän kodin lempipaikat. Tää tuoli on mun lemppari. Viirulle taas on tehty oma peti laatikkoon. Se kun rakastaa laatikoita. Killi käy sitten sähläämässä vähän joka paikassa, silloin kun se ei oo Äiskän sylissä. Tässäkin noi mun kaverit on tapansa mukaan ihan tärähtäneitä ja täydessä nahinassa keskenään. Niinko melkein aina.

Mullon aina puhelin valmiina, että voin soittaa eläinsuojeluun. Mut kun on heitetty lapsena ulos omaa kotoani pakkaseen, enkä vieläkään luota siitä syystä kaikkiin ihmisiin. No Äiskään mä luotan kyllä, mutta varma on aina varma, eikös vaan.


Tää matto on meidän kaikkien lempipaikka. Me käydään kellimässä tän päällä. Varsinkin talvella siitä saa kivat sähärit, se kun on täyttä villaa. Killinkin ensimmäinen juttu täällä meidän omassa kotona, sen uudessa kotona, oli kelliä tällä matolla. Se oli ekaks pari tuntia kaapin alla, mutta huomasi heti, että tämä juttu on niin jees, että ei kannata piilotella.
Äiskä ja muut nauroi ittensä kipeiksi Killin tempulle, se oli niistä niin hauskaa, että Killikin kävi heti kierimässä samalla matolla kuin me muutkin ;o)

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ihana tuoli teillä, mäkin varmaan viihtyisin siinä! Aika hyvä keksintö toi kännykkä että voit hälyttää apua. Mä en vaan tiedä kenelle soittaisin koska eläinsuojaan en halua takas, se on kamala paikka. Niin että ehkä mä en sitten tee kännykällä mitään. Paljon terkkuja teille!

Anonyymi kirjoitti...

Siulla on niin komia tuoli, että kannattaa kyllä luopua tuosta puhelimesta :) Mie kun pääsin eläintalosta kotiini, lopetin autoilunkin, ettei vaan vietäisi takaisin. Tee Röllö

Hipsu, Viiru ja Killi kirjoitti...

Joo, mä päätin luopua tuosta puhelimesta. Mulla on täällä niin hyvä olla, ettei kannata haikailla muualle.

Mulla oli varmaan eläinsuojassa paremmat olot kuin teillä. Mä sain siellä kaverin ja eläinlääkärikin oli ihan kiva. Se olis ottanut mut itselleen, jos Äiskä ei olisi sattunut käymään juuri silloin, kun mä olin siellä. Siitä syystä olisin voinut kilauttaa hätätilassa kaverille.