perjantai 7. marraskuuta 2008

Outoa!

Tehtävänanto: "Paljastan viisi omituista tapaani. Tämän jälkeen valitsen seuraavat viisi ihmistä, jotka haastan tekemään saman perästä.Heidän tulee myös kirjoittaa nämä säännöt merkintäänsä.Linkitän haastamani ihmiset tämän merkinnän loppuun ja käyn ilmoittamassa heidän kommenttilaatikoihinsa haasteesta ja tästä merkinnästä."



Sirpa ja Kollo haastoivat meidät kertomaan 5 outoa asiaa elämästämme. Rohkeana tyttönä aloitan:

1. En ikinä--siis-ikinä -kuuna- päivänä-- mene yksin syömään kupille. Äiskän täytyy tulla minua silittämään ja antamaan lupa, ennenkuin haukkaan. Muussa tapauksessa kierin sen jaloissa niin pitkään, että se huomaa.

2. En kehrää, mutta hyrisen hiljaa ja vatsa liikkuu.

3. Olen ulkona pakkasessakin. Tosin silloin, kun on tosi kylmä, olen mieluummin sisällä. Onneksi meillä on kissaluukut, joista pääsee sisään ja ulos.

4. Minä olen kuin 2 kissaa yhdessä: kesäkissa ja talvikissa. Talvikissa on pulleampi ja tuuheampi.

5. Minä en aina jaksa kuunnella, joten saatan säikähtää kesken unien, jos minua nyitään. Minuahan ei saa nykiä ilman lupaa tai ottaa kiinni.


Sitte annan vuoron Viirulle:




1. No minä rakastan laatikoita. Jos nään laatikon, menen siihen nukkumaan. Aina. Ja kaikkialla.

2. Olen ollut elämäni 3 ensimmäistä vuotta sohvaperuna. Nyt pidän ulkoilemisesta.

3. Kun Äiskä tulee kotiin (nykyisin Iskäkin) juoksen sen luo ja nau-un koko matkan lyhyitä naukaisuja.

4. Laihduin kesän aikana puolet painostani koska en ole enää sohvaperuna.

5. Kun saan hiiripaistin, tuon sen sisälle, pudotan lattialle, kutsun muut syömään ja menen itse raksukupille.


Sitten meidän oudoin tyyppi Killi:





1. No mie kyylään Äiskää. Mie kulen sen kannoilla aina, ku se o kotona.

2. Uamulla mie meen sen sylliin istumaan. Mie tiijän, että se istuu sohvalle kahavin kanssa, niinpä mie juoksen sinne jo, ku se tulloo alakertaan. Joskus se männöö nojatuolille. Sillon mie mään perässä.

3. Mie istun Äiskän kanssa aina Tietsikalla ja kehreen. Niinko nytkin. Nyt minnuu nukuttaa nii, että silimät meinoo männä kiinni.

4. Mie säkätän, ku mie niän jottain mielenkiintosta ikkunasta tai kärpäsen.

5. Mie tykkeen kanoista ja oon aina niitten luona, kun mään ulos. Ne o miun kavereita.


Myöpä sitten huastetaan Joonas Mäykynen, Vieno, Baker, Wauhtitassut ja tietysti Röllö

Emme haasta Äiskää, sillä siltä löytyy omituisuuksia niin, että sen pää räjähtää, jos se miettii mitkä viisi olisivat tärkeintä!

5 kommenttia:

Sirpa kirjoitti...

Hienoja omituisuuksia! :)

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos haasteesta, Röllö ottaa sen vastaan mielellään.

Outi kirjoitti...

Kyllä joka kissalla pitää omat omituisuutensa löytyä. :D

Hra Mäykynen kirjoitti...

Kiitos haasteesta! Herra Mäykynen yrittää osallistua lähitulevaisuudessa, kun ensin on pohtinut asiaa syvällisesti ;)

Anonyymi kirjoitti...

Olipas teillä hauskoja juttuja! :)