keskiviikko 27. elokuuta 2008

Hassu yö


Tiedättekö, mulle kävi viime yönä vähän hassusti. Mä oon yleensä hirveän hiljainen kissa ja paljon ulkona ja Äiti sanookin, että mua tuskin huomaa. Kaiken lisäksi olen musta, niin peityn varjoihin helposti.


No eilen illalla tulin kotiin ja päätin mennä sen Pikku Ihmisen huoneeseen nukkumaan, sen sänkyyn. Se nimittäin itse nukkuu nykyisin lattialla ja parvisängyllä on mun mielestä korkealla kivempi nukkua. No pikkuinen tuli itsekin nukkumaan ja se eikä Äiti huomanneet, että olen siellä parvella. Niinpä ne laittoivat oven kiinni.

Aamuyöstä mua alkoi pissittämään ja mietin kovasti, mitä tekisin. Tiedän, että Äiti puhuu hyvin kissaa, mutta olen ollut vähän epävarma Pikkuisen taidosta. Kävin kuitenkin varovasti naukaisemassa sen korvan juuressa. Se heräsi ja ymmärsi heti, mitä sanoin! Sen Pikkuisen Mummi on kertonut Äidille, että ainakin SveitsinKissaa se ymmärtää ja näkyy se ymmärtävän myös SuomenKissaa :o)

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Niinpäs näkyy olevan samaa näköä! :) Mussu todellakin on ihmeissään kasveista kun mikään ei yleensä selviä mun kanssa paria viikkoa pidempään vihreenä... ;)