maanantai 11. elokuuta 2008

Kissakuvahaaste 76: Rosvo


Tämän viikon kissakuvahaasteen aiheena on Rosvo. Äiskä sanoi, että sen ei ole yhtään vaikeeta sanoa, kuka on viikon tähti. Se olen mie, Killi. Mie en kyllä yhtään tiijä miksi se niin sannoo. Minä kyllä kuulin, kun se sanoi sille karvaiselle oliolle ja sille vähän pienemmälle tyypille, että jos jotakin pientä on kadoksissa, kannattaa tarkastaa kaikki kengät.


Nonii, no onhan minusta ihan kiva laitella niihin kenkiin kaikenlaisia lahjoja. Kerran en jaksanu ihan syyvä Hipsun tuomaa Hiiri-paistia, niin laitoin sen jämän Äiskän kenkään sille lahjaksi. Se kyllä sitten oli ihan että Hyi Kamala... En tiijä miksi.


Toisen kerran kun ne teki meille kaikille uutta kylpyhuonetta ja ottivat vanhoja kipsilevyjä irti, niin mie vähän auttelin. Tiijjättekös, kun sähköjohtoja laitetaan semmosilla nipsuttimilla seinään kiinni. No se karvanen otti näitä nipsuttimia irti ja laittoi ne lattialle lojumaan ihan miten sattuu. Mie aattelin, että laitetaan ne talteen ja vein ne Äiskän kenkään. Se Karvanen sitten ihmetteli, että minne ne on hävinnyt ja sanoi minua Rosmoksi, kun ne lopulta Äiskän kengästä löytyi.

Tuossa kuvassa mie oon työn touhussa tänä aamuna!

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ootpas sä kova rosmo! :) Mä oon sellanen että vaikka jos mun raksut on tiskipöydällä niin en syö niitä ilman lupaa, vasta sitten kun ne on mun ruokapaikalla. Terkkuja teille!

Sirpa kirjoitti...

Hih, tavaroita on kiva piilotella. :)
Paisti kengässä kuullostaa kivalta jutulta - ihmiset ei aina tajua meidän kissojen lahjoja.

Anonyymi kirjoitti...

Hei Vieno, meistä on jännää, miten sinulla on samat käytöstavat kuin Hipsulla. Hipsukaan ei syö ikinä yksin. Äiskän pitää aina käydä kupin luona "antamassa lupa" syödä. Hipsu tuo myös Äiskällekin noita hiirilahjoja. Ei se niitä ikinä syöny vaikka Hipsu on sen ihan varta vasten moukumalla paikalle kutsunut. Viirukaan ei niihin koske, mutta Killille kyllä maistuu.

Niin, Kollo, ja kenkä on kyllä se paras piilo. Topiseksi paras paikka löytyy maton alta ;o)